Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

You can also receive Free Email Updates:

Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Saturday 21 July 2012

Oh! Pantung Berusia 200,000 Tahun Ditemui Di Bulan? (4 Gambar)


Sebuah catatan daripada saitis baru sahaja membuktikan bahawa permukaan  Bulan pada suatu ketika pernah dihuni dengan kehidupan asing. Hal itu telah dibuktikan berdasarkan penemuan sebuah arca bersaiz 10 inci di permukaan Bulan.

Pakar geologi, Dr.Morris Charles menceritakan bahawa batu aneh tersebuh telah dibawa ke makmal penyelidikan NASA sejurus selepas kepulangan ekspedisi Apollo 11 pada tahun 1969. Dr.Charles merupakan salam seorang penyelidik NASA yang telah bekerja selama 23 tahun sebelum akhirnya mengambil keputusan untuk mengundurkan diri. Walaubagaimanapun, dia masih tetap menjaga hubungan dengan pihak tempat dia bekerja dahulu.




"Arca tersebut meningkatkan perasaan ingin tahu kita. Ini bererta pada suatu waktu dahulu, atmosfera di Bulan boleh menyokong kehidupan. Selain daripada itu, arca tersebut juga menunjukkan nilai estetika yang indah dari masyarakat yang membuatnya." kata Dr.Charles kepada pemberita.

Arca yang dikenali sebagai "Angel" atau bidadari itu diperbuat daripada kombinasi besi khusus yang boleh ditemui secara ekslusif  di beberapa tempat mengikut ketinggian tertentu di bulan. "Angel" merupakan arca yang menyerupai perempuan memiliki sayap di bahagian belakang dengan rambut yang panjang.

Terdapat juga kemungkinan yang arca "Angel" didatangkan khusus daripada planet lain. Berdasarkan analisis radiokaron, pakar geologi berpendapat bahawa arca tersebut telah berusia lebih dari 200,000 tahun, yang berkemungkinan ia dibuat 170,000 tahun sebelum spesies manusia muncul di Bumi.

Dr.Miles Fredericks dari Universiti New York ada membuat kajian mengenai teori lagenda orang Sumeria yang menceritakan tentang Annunaki, dewa-dewa bersayap, yang berasal dari abad 18 SM. Mungkin juga orang Sumeria pernah dikunjungi penghuni bulan, yang rupanya hampir sama dengan imej dari arca "Angel".

Walaupun terdapat banyak persoalan yang menyelubungi misteri figura "Angel", tetapi sebahagian masyarakat mempersoalkan mengapa rahsia tersebut disimpan begitu lama. "Artifak ini telah menjadi rahsia umum kepada pihak NASA selama bertahun-tahun. Namun pihak NASA terpaksa menyimpan rahsia ini bagi mencegah masyarakat dunia daripada mendaji panik.



p/s: Bukan leh caya sangat kat US nih.. tapi tak mustahil ada kehidupan lain selain yang ada di bumi nih... Wallahualam...
Share it Please

KA!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

3 comments:

  1. buat masa sekarang, musuh manusia sejagat cuba menerapkan wujudnya makhluk asing menerusi tv [terutama kartun -ben 10]dan akhbar. Mereka merancang mengurangan 90% penduduk bumi di bawah projek blue beam akan diclaimkan pada alien.

    ReplyDelete
  2. bagus. boleh percaya ni. ade arca je kan. takde pula alat2 membuat arca.. sangat berani org2 yg brani buat crita ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wallahualam...atau ini semua mitos shja..

      Delete

Kaki Stress !

Copyright @ 2013 AminStress - Stress Beb!. Designed by Templateism | Love for The Globe Press