Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

You can also receive Free Email Updates:

Announcement:

This is a Testing Annocement. I don't have Much to Say. This is a Place for a Short Product Annocement

Tuesday 24 July 2012

Stress Ngeri - Ferrari Melanggar Teksi Di Singapura : 3 Maut (14 Gambar Video)


Bakebabommmm...!!!
Ini mungkin berita slowpoke tetapi aku mesti post berita kejadian Sabtu yang lalu kerana footej dan gambar yang sangat mengerikan. Sebuah kereta Ferrari 599 GTO melanggar lampu isyarat merah sebelum merempuh sebuah teksi di Singapura. Tiga orang terbunuh iaitu pemandu Ferrari Ma Chi (31) warga China, pemandu teksi Cheng Teck Hock (52) dan penumpang teksi Shigemi Ito (20-an). Dua orang mangsa lagi iaitu penumpang Ferrari dan seorang penunggang motosikal cedera teruk tetapi dilaporkan stabil.

Kejadian berlaku di persimpangan Jalan Rochor dan Victoria pada jam 4 pagi. Impak dari kemalangan sangat kuat sehingga enjin teksi tercampak sejauh 30 meter! Kemalangan ini mengakibatkan kemarahan rakyat Singapura dan menaikkan sentimen anti pendatang China yang memang sudah lama terbuku. Sementara itu isteri pemandu Ferrari terkejut apabila mendengar berita kematian suami beliau dan mahu mengetahui siapakah wanita yang menjadi penumpang kereta Ferrari beliau. Oh tahukah anda Ferrari 599 GTO ialah sebuah kereta edisi terhap dengan hanya 599 buah dibina oleh syarikat pengeluar kereta dari Marinello Itali.

Condolences kepada keluarga mangsa dan diharap pemandu gila seperti Ma Chi tidak naik keutara dan memandu dengan bahaya seperti video dibawah.

Amaran : Video kemalangan mungkin terlalu grafik kepada mereka yang 2" dan belum akil baligh.








Share it Please

KA!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

2 comments:

  1. urggghhhh...NGERI!!!!!!....ada keta ferrari tak mau nak jaga leklok....bek sedekah kat cik siti ja....ish2.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. laju tul bawa smpai hancur bkecai kereta cik siti tu

      Delete

Kaki Stress !

Copyright @ 2013 AminStress - Stress Beb!. Designed by Templateism | Love for The Globe Press